ویمانزیت

یه علامه دانلود کارت ویزیت دنیای بهتر جزوات دانشگاهی

ویمانزیت

یه علامه دانلود کارت ویزیت دنیای بهتر جزوات دانشگاهی

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان مزایده های آنلاین پیروز شوید؟ آیا می خواهید ارزان بخرید و فروش بالایی داشته باشید؟ این کتاب را کشف کنید تا در Ebay کسب و کار ایجاد کنید!"

استراتژی های پیشرفته برای کسب درآمد با حراج های آنلاین. اسرار تبدیل شدن به PowerSeller تنها در 90 روز. اسرار ناشناخته در ایتالیا برای برنده شدن در حراجی و کسب درآمد حتی بدون فروش هر چیزی.

راهکارهای ساده و مؤثر برای موفقیت در زندگی مالی. بدون مفاهیم عالی در مورد اقتصاد ، اما با وضوح شفافی که برای کودکان نیز مناسب است ، اسرار را برای افزایش درآمد ماهانه خود کشف می کنید. از تلاش سخت خودداری کنید و تصمیم بگیرید که باهوش تر کار کنید: برای دستیابی به بیشتر ، زمان بیشتری را برای خود و خانواده خود داشته باشید تا نیازهای خود را برآورده کنید. و با دستیابی به آزادی مالی ، کیفیت زندگی فرد را افزایش دهید.

"روزی یک شهر کوچک در آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان یک منطقه بسیار خشک کالیفرنیا وجود داشت. آب وجود ندارد و بنابراین برای مدیریت و حمل و نقل آب از رودخانه مسابقه ای برگزار می شود. دو نفر با کسب شایستگی برابر برنده هستند ، جان و ریچارد. جان بلافاصله به سر کار می رود ، دو سطل را خریداری می کندو از صبح تا شب او را از شهر به رودخانه می رود ، چاه خود را پر می کند و شروع به فروش آب ، 1 دلار در هر سطل می کند. حتی اگر کار بسیار خسته کننده ای انجام دهد ، شروع به پول زیادی می کند. ریچارد ناپدید می شود و جان از شغل خود پول خوبی می گیرد.
اما پس از 6 ماه ، ریچارد برمی گردد. با او تیمی از مهندسان و کارگرانی که ظرف یک ماه یک قنات ساخته اند ، که جریان مداوم آب را به درون شهر می آورد. آب تمیزتر ، ارزان تر ، 24 ساعت شبانه روز. جان برای پوشاندن تلاش می کند: او دو پسر خود را که روز و شب با او کار می کنند استخدام می کند تا خدمتی شبیه به ریچارد ارائه دهد. اما علی رغم اینکه سه بار مانند گذشته کار می کنند ، نتایج کمی می گیرند.
جان زندگی خود را وقف کار کرد ، اما این کار ناکام ماند. از طرف دیگر ریچارد دارای یکجریان مداوم پول که وارد جیب های او می شود و از آنجا که اوقات فراغت زیادی دارد ، خود را به خانواده و سرگرمی اختصاص می دهد. در این میان ، با درآمدی او قنات های جدیدی را در کلیه روستاهای منطقه احداث می کند و ثروتمندترین مرد جهان می شود ... "
و آیا شما هنوز سطلهای خود را حمل می کنید یا در حال ساختن قنات خود هستید؟

حتی مطبوعات در مورد آن صحبت می کنند. تجارت الکترونیکی در ایتالیا در حال رشد است ، این خبر از Netcomm ، ناظر دائمی Politecnico di Milano منتشر می شود. کاربران اینترنت به لطف ابزارهای پرداخت مطمئن و ضمانت های بیشتر ارائه شده توسط فروشندگان ، اعتماد بیشتری دارند. در این زمینه Ebay فرصت های خارق العاده ای برای ایجاد مشاغل جدید بدون هیچ هزینه ای ارائه می دهد و برای همه باز است. هر کس می تواند فروشگاه آنلاین خود را باز کند و در هیچ زمان ، شروع به کسب درآمد نکند. یک وب سایت خوب ساخته شده می تواند به طور خودکار ، 7 روز در هفته ، 24 ساعت شبانه روز ، حتی هنگام خواب ، به طور خودکار درآمد کسب کند.

شما می خواهید در 7 روز نحوه کسب درآمد آنلاین و آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان ایجاد درآمد با حراج های آنلاین بدانید، حتی اگر هیچ تجربه ای ندارید؟ آیا می خواهید پس انداز کنید ، کیفیت زندگی خود را بهبود بخشید و وقت آزاد بیشتری داشته باشید؟ آیا می خواهید از اسرار پنهان گوگل برای درآمدزایی آنلاین مطلع شوید؟ چالش ما این است که شما را به صورت قدم به قدم راهنمایی کنید تا اولین سالانه پول نقد خود را تنها در 7 روز ایجاد کنید.

جزئیات کتاب
ناشر    ناشر برونو
سال انتشار    2007
قالب    کتاب - صفحات: 208 - 13،5x18cm
EAN13    9788861740037
می توانید آن را در موارد زیر پیدا کنید:    رشد مالی
نویسنده
Giacomo Bruno - نویسنده عکس
Giacomo Bruno رئیس جمهور برونو ویرایشور و نویسنده بیش از 40 نشریه از جمله کتاب ها ، کتاب ها و دوره های ویدیویی است. وی در NLP ، ارتباطات و بازاریابی در اروپا و ایالات متحده با بهترین مربیان دنیا آموزش دیده و تخصصی کرده است. این نخستین ناشر آنلاین است که منحصراً به انتشار کتابهای الکترونیکی برای آموزش های شخصی ، حرفه ای و مالی اختصاص داده است.


این کتاب بسیار جالب برای کسانی است که می خواهند مکانیسم های فروش و خرید را در EBAY بدانند. پرده از رازها در روشهایی است که در غیر این صورت مجبور خواهید بود با گذشت زمان از آنها پرده برداری کنید. برای کسانی که می خواهند وارد این بخش شوند بسیار مفید است. در میان چیزهای دیگر ، درک آن ساده است.


راهنمایی ساده و واضح ، راهنمای جمع آوری چند آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان نکته اساسی برای فروش خوب و موقعیت مناسب در تحقیقات ebay.

کتاب موردنظر فقط 360 مروری بر تکنیک هایی است که می توانند در eBay اتخاذ شوند. این دقیقاً مشخص نیست که یک راهنمای "گام به گام" چگونه باید انجام دهد. منطقی تر برای کتاب الکترونیکی که مشتاقانه سعی در جایگزین کردن ابزار دیگری دارد که بسیار مفیدتر و واضح تر از این در معرض قرار دادن است: VIDEO. به دلایل زیر مطلقاً توصیه نمی شود:
- هزینه بسیار زیاد
- توضیحات (در بالا بخوانید)
- مباحث که به راحتی بصورت رایگان در وب موجود است

https://www.ilgiardinodeilibri.it/libri/__fare_soldi_ebay.php

  • رابین بیناد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی