ویمانزیت

یه علامه دانلود کارت ویزیت دنیای بهتر جزوات دانشگاهی

ویمانزیت

یه علامه دانلود کارت ویزیت دنیای بهتر جزوات دانشگاهی

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

زیست شناسی مولکولی مقایسه ای ماتریس های خارج سلولی زیست شناسی مولکولی مقایسه ای ماتریس های خارج سلولی را بررسی و ارزیابی می کند. این شش حوزه را پوشش می دهد که برای تکمیل این مطالعه پیشرفته هستند. اینها شامل زیست شناسی مولکولی کلاژن ، مونوپلی ساکاریدها ، پروتئوگلیکان ها و گلیکوپروتئین های ساختاری است. روند توسعه ماتریس های خارج سلولی ؛ سطوح سلول و فعل و انفعالات. تکامل استخوان و برخی از بافت ها. و خواص بیوفیزیکی بافتهای پیوندی.

عصبی شیمی تطبیقی ​​، مجموعه مقالاتی است که در پنجمین سمپوزیوم عصبی شیمی تطبیقی ​​، که در سال 1962 در سنت ولفگانگ ، اتریش برگزار شد ، ارائه شده است و به بررسی تغییرات مکانیسم های عصبی شیمیایی در گونه های مختلف جانوری می پردازد. این کتاب داده های حاصل از مطالعات تطبیقی ​​را در رشته های مختلف ادغام کرده و اهمیت آنها را در رابطه با درک مکانیسم های عصبی در حیوانات ، از جمله انسان ارزیابی می کند. مقالات در بخشهایی دسته بندی می شوند که شامل موضوعات کلی در مورد سازمان عملکرد در گونه های مختلف است. لیپیدها ، پروتئین ها و اسید ریبونوکلئیک ؛ اسیدهای آمینه در گونه های مختلف. متابولیسم انرژی و عملکرد مکانیسم های ترشح عصبی ؛ و نوروفارماکولوژی مقایسه ای. متن مورد علاقه زیست شناسان ، جانورشناسان ، داروسازان ، شیمی دانان ، مغز و اعصاب ،و محققان در صنایع دارویی و شیمیایی.

  • رابین بیناد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی